W 2020 roku T-Mobile zostało oficjalnym sponsorem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej. Robert Lewandowski zgodził się ambasadorować marce, przez co mieliśmy okazję oglądać go w kampaniach promujących działania strategiczne oraz kluczowe usługi operatora. Komu T-Mobile zaproponowało stanowisko nowego ambasadora?

Ewa Pajor nowym ambasadorem marki T-Mobile!

Ewa Pajor, zawodniczka Vfl Wolfsburg oraz reprezentantka kadry narodowej, zdecydowała się na współpracę z firmą. Umowa ma charakter długofalowy. W ramach kontraktu piłkarka podobnie jak Robert Lewandowski, będzie brała udział w akcjach promujących strategiczne działania oraz portfolio usług T‑Mobile.

Jako T-Mobile działamy zgodnie z ideą life is for sharing, co oznacza, że chcemy pomagać naszym klientom dzielić i cieszyć tym co najlepsze. Dlatego też zdecydowaliśmy się wspierać ukochany sport Polaków. Dziś jestem niezmiernie dumny z tego, że do naszej magentowej drużyny dołącza jedna z najlepszych zawodniczek na świecie – Ewa Pajor. Prezentuje ona bowiem wyjątkową ambicję, pracowitość oraz konsekwencję w działaniu, co pozostaje bliskie również naszym wartościom. Jestem przekonany, że wspólnie z Ewą nie tylko będziemy promować ofertę i wartości T-Mobile, ale nasza współpraca przyczyni się do popularyzacji piłki nożnej także w żeńskim wydaniu!

Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T-Mobile Polska

Czy współpraca z piłkarką wpłynie na poziom popularności kobiecego futbolu w Polsce?

Obecnie T-Mobile jest czwartym największym operatorem komórkowym w kraju. Nie sposób przeoczyć liczne kampanie prowadzone przez firmę. Decyzja o przyjęciu Ewy Pajor może okazać się ważną w promocji kobiecej piłki nożnej. O tej kwestii zawodniczka wypowiada się w następujący sposób:

Niezmiernie się cieszę, że dołączyłam do drużyny magentowego operatora. Liczę na to, że nasza współpraca wpłynie pozytywnie na dynamiczny rozwój piłki nożnej w wydaniu kobiecym w Polsce i Europie.

Nie ukrywam, ze jako entuzjastka damskiego futbolu podzielam opinię piłkarki. Promocja jej wizerunku, może być bowiem równoznaczna z promocją kobiet w sporcie. Mimo że wiele dziedzin przyjmuje kobiety z otwartymi ramionami, w piłce nożnej są one wciąż dyskryminowane i traktowane po macoszemu. Oby Ewie udało się przełamać nieaktualne stereotypy nie tylko w kampaniach, ale i na boisku. Powodzenia!